Nishita Shah Federbush, seorang pilot & orang terkaya di Thailand - Data[Fact] Fakta

|
Memiliki rupa paras pelakon Bollywood, tetapi siapa sangka this beautiful lady ialah millionaire yang mempunyai kerakyatan sebagai warga Thailand. Graduate from Boston University School of Management, studied in business administration.
Nishita Shah Federbush merupakan seorang pilot yang kaya-raya dan merupakan salah seorang direktor syarikat penerbangan eksekutif Thailand, Mjets. Selain itu beliau juga mempunyai perusahaan perkapalan yang besar di Thailand, Precious Shipping. Dipercayai beliau mempunyai 44 buah kapal dibawah kompeni tersebut.
Tak cukup dengan itu, beliau yang juga hebat didunia fesyen & peragaan, mempunyai fesyen hasil keluarannya sendiri, Nsha yang cukup popular di Bangkok. Ditambah lagi akan hasil kekayaan beliau, dia juga mengusahakan syarikat usaha sama dengan family members-nya. Antaranya ialah Globex Corporation Ltd., Graintrade Ltd., Unistretch Ltd., Geepee Air Service Ltd.
Hasil dari kekayaannya itu, beliau di-short listed-kan dalam majalah business ternama, Forbes. Base on the megazine, total hasil kekayaannya mencecah USD 340 million.
Dengar cerita dia single lagi. Sekian.

0 komentar:

Post a Comment

Para pengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...